Adviseur dagelijkse bankzaken


Careera Cultuurpunten: Eigenwaarde, Persoonlijk, Ontwikkeling, Flexibel, Professioneel

Organisatie:

ABN AMRO

Datum:

dinsdag 23 augustus 2018

Standplaats:

Amsterdam


Bedrijfscultuur:

De strategie van ABN AMRO vraagt om een nieuwe cultuur. We kunnen namelijk alleen veranderen als we onszelf veranderen. We zijn een bank die ruimte creëert voor mensen en organisaties, om hun dromen en ambities waar te maken. Hoe groot of klein die ook zijn. Dat is het vertrekpunt bij alles wat we denken en doen. Wij bij ABN AMRO willen voor onze klanten door het vuur gaan, we zijn ruimdenkend, creatief, daadkrachtig en kunnen ons snel aanpassen. We willen het samen doen en geven elkaar vertrouwen, we willen leren en fouten durven maken. Dat is de beweging die we willen maken.

Wie ben jij:

Je bent goed aan de telefoon en helpt klanten graag financieel verder. De vijftigste keer op een dag nog net zo vriendelijk en deskundig als de eerste. Waar denk jij aan bij een volgende stap? Maak werk van je doelen en ontwikkel je zowel professioneel als persoonlijk. Vertel ons jouw verhaal. We zijn benieuwd!

Wat is de functieomschrijving:

Klanten bellen je voor informatie over hypotheekproducten. Je komt snel tot de kern. Klanten zijn aangenaam verrast door de service die je levert.

Jouw dag? Tijdens de ´dagstart´ bespreek je met je supervisor en collega’s de actuele resultaten, campagnes en acties. Dan ga je aan de slag. Je beschouwt elk gesprek als een kans om echt het verschil te maken voor de klant. Je luistert, adviseert, maakt een offerte of verwijst door. Al je gesprekken worden opgenomen om jezelf en onze dienstverlening te verbeteren. Elke zes weken bepaal je voor een groot deel je eigen rooster.

Voor je begint, volg je een week lang een introductieprogramma op ons hoofdkantoor en maken we je wegwijs binnen de bank en het informeren van klanten. Daarna krijg je een interne opleiding voor de certificaten WFT Hypothecair, Vermogen, Inkomen en Consumptief Krediet. WFT Basis heb je al. Je krijgt ook de training Telefoneren en Adviseren.

Wat zoekt ABN AMRO in jou:

Je begrijpt wat klanten willen en nodig hebben, hoe verschillend ze ook zijn. En weet ze steeds aangenaam te verrassen. Je werkt snel en professioneel. En je wilt blijven investeren in jezelf.

  •     Mbo werk-denk niveau, liefst met ervaring op het gebied van telefonisch klantadvies;
  •     Je bent operationeel, tactisch en commercieel;
  •     Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en Engels;
  •     Je bent gewend aan doelstellingen/rapporteren;
  •     Je reageert alert op zaken die om je heen gebeuren.

Wij ABN AMRO jou kan bieden:

De vrijheid om het beste uit jezelf te halen. Flexibel te werken, met elke zes weken een nieuw rooster dat je grotendeels zelf bepaalt. Ruimte om te groeien. Een marktconform salaris, 8 procent vakantietoeslag en toeslagen oplopend tot 150 procent als je in de avonden en op zaterdagen werkt. En een aantrekkelijk employee benefits-pakket.

Bij ABN AMRO zetten we onze kennis, kunde en ons netwerk in voor klanten. Zodat zij op basis van verantwoorde beslissingen hun doelen kunnen bereiken. In Nederland en daarbuiten. Hierbij staat klantbelang altijd voorop. We willen dat klanten onze producten begrijpen en verkopen soms 'nee' als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: helder communiceren en slimme oplossingen bedenken die echt het verschil maken. Dat is ons doel.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu online op deze vacature. Neem voor meer informatie contact op met Esther Visser-Marcus, supervisor Informatielijn Hypotheken: esther.visser-marcus@nl.abnamro.com. We maken graag kennis met je.


Contactgegevens:

Contactpersoon: Esther Visser - Marcus

esther.visser-marcus@nl.abnamro.com

Als je op de sollicitatieknop klikt, ga je naar de website van de werkgever.


Vacaturecode: 000001 - Meld Misbruik